Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





bästa vän.



amanda kvick pettersson,
en bästa vän.
vill bara säga att jag är så sjukt glad över att jag
har dig som min vän, min bästa vän. när vi började sjuan och jag fick
reda på att du skulle börja i min klass tänkte jag; " fan amanda kvick ska börja i min klass"
& min första tanke om dig var att du va en bitch.
men jag insåg efter varje dag att du inte var det. jag lärde känna dig bättre och bättre.
och här står jag idag med dig bredvid som min bästa vän.
och jag känner att jag inte kan leva utan dig. det är sjukt vad allt har förändrats.
du är den jag ser mest upp till, den jag stöttar i alla lägen och den jag skulle kunna dö för.
allt du gjort för mig går inte att beskriva med ord vad det betyder.
och mina minnen med dig är det som betyder mest, det  är det värdefullaste som finns.
asså det finns inte ord som räcker till för att jag ska förklara allt.
skulle jag skriva upp alla mina tankar nu så skulle jag få sitta här i cirka fyra timmar.
& det orkar vi inte, men gumman du vet att jag älskar dig mest! (v

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Matilda

ahw , gulligt ! :)

2009-08-11 @ 10:54:26
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: amanda we love you.

jag älskar dig för den unika människa du är. <3

alltid du & jag!

2009-08-13 @ 12:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P