Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





fucka den totalt.



har inte gjort det rätta , det är sjukt det jag menar.
kanske gör jag dumma saker utan tvekna.
vill inte leva livet svårt, vill inte leva livet lätt, vrider och vänder men jag finner inget sätt.
det var vinden som prata, jag ska ta tag i livet men får blickar tillbaka till stunder man hatar man vill bara glömma.
vaknar upp ur sängen och jag saknar mina drömmar.
vill bort från allt, jag orkar inte stanna, jag kommer ingen vart.
jag är fast i mina tankar, jag vill komma ut för det bara svider.
jag hatar allt, och jag hatar livet.
inom mig finns det sorg och det finns mer.
har fått mina chanser och det är nu jag inser att livet inte är så lätt för jag känner hat en sista chans men jag
fucka den totalt!


Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P