Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





sammanfattning av mitt sommarlov.

mitt sommarlov.
vi åkte till bosnien den 2 juli men var framme den 4.
det tog oss cirka tre dagar med bil, plus vi stannade i danmark för att sova.
väl framme i vårt hur så började vi packa upp våra grejor.

så komer grannen med telefon till mamma...
det var morbror och han berätta att morfar låg på sjukan.
han hade spytt cirka 2 liter blod, för läkarna hade hittat mag
sår som var sprucket.
han låg på sjukhuset från den 4 juli och ligger där än i dag.
idag är det den 11 augusti..  han låg först för magen, sen fick han en propp i benet.
va han tvungen att ligga inne mer. dom la in han på ett annat sjukhus i slutet av juli
för han skulle opereras. oprationen var i augusti och nu är det lite bättre.
mitt sommarlov började väldigt dåligt, först morfar sen pajja pappa bilen och allt blev för mycket!

men de två försa veckorna så var det bara jag pappa & mamma. syrran var i sverige för hon skulle jobba.
hon kommer med mats & lisabeth två veckor senare.
två veckor senare så började det roliga. men den fjärde veckan ar BÄST!
då kommer familjen Nilsson. syrrans pojkvän & hans familj.
harald, lillemor, jonas & peter. en så jävla underbar familj. <3
vi var och badade, vi var i stan kroatien. vi gjorde så mycket vi han.
väldigt mycket på en vecka. & allt var roligt.. för ni var med.

detta var en av mina bästa sommarlov någonsin.
vi skrattade hela tiden, det var perfekt. hela sommarlovet var underbart.

men det som var mest jobbigt var att jag inte träffade min bästavän på 4 veckor.
otroligt att jag klarade mig. men jag känner mig stark som gjorde det! (:


nu kommer lite bilder:





Peter & jonas drink.



Peter & Jonas.



Jonas & Andrea.



Peter & jag. hahaha.



Kroatien.



kroatien.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P