Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





söt, jo jag vet! : $$



jag vet att jag va söt när jag va lite! :$$$




hey bloggen.
ok nu har jag inte upptaderat på länge.
har inte direkt haft något vettigt att säga, men men.
min helg har varit med om att fira min syster för hon fyllde 19 år.
grattis gumman. <3
sen så var min bästa vän amanda här.
hon gjorde min helg till en stor hjälp.
med skratt och tårar.
jag älskar dig mest.

sen så är det inte lång tid kvar tills jag fyller år.
nästa lördag. 5:e september.
då blire party med de bästa.
va ute och grilla, tälta, spela volleyboll och supa. :DD
hahah.
hoppas på en lyckad födelsedag med fint väder.

nu ska jag fortsätta spela tvspel, bilrace.
börjar bli kung på det asså.
men vi hörs snart.

pusspuss

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P