Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





back on track.

shiet, nu va det några dagar sen som jag uppdatera. känns nästa ett år sedan sist. haha. jadu, vad ska jag skriva. jo om exakt en vecka är det jullov, och om 8 dagar är det julafton. jag längtar, få massa julklappar :o asnajs juh :))) alla älskar vi julafton, det har även kommit massor med snö och det gillar vi mindre. ;o har halkat två gånger i år (y) det är inte kul för er som skrattar. ;> hahah.

idag är det onsdag och jag har bara två lektioner. börjar nån gång  efter tolv, vet ej när, för vi har ej dom första lektionerna. så jävla gött säger jag bara (y) börjar bli slappt :DD  i morgon har jag omprov i administrationen, och måste plugga idag. ska även ha prov i multimedia som jag aldrig gjorde i måndags.

gårdagen var väldigt jobbig kände jag, gick runt och va nervös hela dagen för att jag skulle vittna. och fyfan vad dom pressa en med frågor.. jag förstår att dom måste ha mycket bevis men dom kan la ta det lite lungt vafan..  jag skulle vittna kvart i tre men det blev försenat, så jag vittna kvart över tre, halv fyra. usch,  aldrig igen säger jag bara! något av det värsta som finns asså.

nu ska jag gå och duscha lite sen fixa mig och äta lite frulle och sen dra till tåget för att sedan gå till skolan. back to the hell!

puss, love ya / dajana ramic.

______________________________

allt för ofta har jag blivit sviken, besviken på mig själv varför, jag fanns nära skiten. det ska alltid hända mig. varför om och om igen? ett krossat hjärta fick mig nu att hata kärleken.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P