Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





22.42

ja nu är kl 22.42 när jag skriver detta inlägg. det va cirka tre dagar sen jag uppdatera.
har inte haft något viktigt att säga, har inte det nu heller men kände att jag kanske skulle
skriva något iaf.

jag ska strax lägga mig, börjar bli småtrött och är tjock i halsen, börjar bli sjuk känns det som.
på torsdag ska jag till doktorn/hudmottagingen, ska kolla varför jag tappar så mycket hår som jag
gör, och av vilken orsak, fall det är någon sjukdom eller vafan det är. blir orolig asså, inte så jävla
kul att tappa hår. ;<

sen i morgon är det inget som händer förutom skolan, och hoppas på att det inte blir lika tråkigt som idag.
denna dag har jag inte mått alls bra, mensvärk & även världens huvudvärk, kändes som om någon bara
slog med en hammare i huvudet på mig. inte skönt :o

denna vecka har jag mycket plugg & träning. ska plugga till:

  • handel.
  • multimedia.
  • addministration x2
  • svenska
och va fan det nu är mer, kommer inte ihåg. men det är liksom mycket.. flera stycken inlämningsuppgifter.
sen har jag massa prov, och sen har jag omprov. asså orkar bara inte med skolan.

men nu ska jag dra och sova, det orkar man ia. :) sjukt skönt att bara sova uuuut !
god natt alla bloggläsare.

pussss ! älskar er, <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P