Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





björnes.

shit vilken kväll. va en riktigt lyckad kväll med gänget.
det var det roligaste på länge och shit kul att vi blev så
många som förfesta och sen drog vi oss alla tillsammans till björnes.
men becca har jag ingen aning om vart hon tog vägen, samma med
patrik. träffade ernie därborta, roligt att se dig & prata med dig.
men det var soft, vi dansa som fan och hade skit roligt.

detta måste vi göra om pojkar och flickor.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P