Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





fredan den 13;e

fredag den 13;e


ja det kan man säga att det har, eller ah. har fan varit grinig hela dagen på allt och alla.i morgon ska jag åka med pappa till örebro, & då ska denna rosa puddingen äntligen bli min! fan vad jag längtar, i love it. kan inte säga mer än att jag längtar som aset, fifaaan !! haha blir väl lite att skryta om en ny mobil, min rosa lilla älskling, ska bli så skönt att inte behöva vänta mer ;* från en sketig mobil till en helt begåvad :D

 

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Amra :D

Fin mobil :)

2009-11-23 @ 15:31:48
URL: http://amraaah.blogg.se/
Postat av: dajana

tack ! :D

2009-11-23 @ 18:44:31
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P