Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





lyssna & njut.



sitter och lyssnar på denna låt, tycker den är sjukt bra. sjunger med, men det låter för jävligt, haha.
har jobbat med administrationen, men det går ingen bra. tycker det är skit svårt. ska va klar med det på tisdag
och jag har knappt börjat. goosh, det är värsta stor uppgift och hänger väldigt mycket på betyget, det luktar IG.

senare vet jag inte vad som händer, kanske bara plugga och sen ta det lungt. jag får se :) hoppas det löser sig med administrationen kommer hänga mig annars.

puss, love u alla mina läsare. / dajana R.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P