Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





själen brister dagligen.

Det känns som att själen har lämnat kroppen
att då i stort sett bara kroppen vandrar omkring som ett lik
.. för det är så det är, jag går omkring i ett mörker levande död
Jag kan inte förklara, jag kan inte berätta eller ens beskriva
för jag är så jävla inlåst i mig själv att .. Det bara slutar där
Dom senaste 5 åren, så har jag blivit riktigt ordentligt fuckad
& det har blivit värre, det har blivit mycket värre sen dess
jag kan inte göra något heller, för det kommer alltid att vara där
det kommer aldrig att bli bättre, för allting sitter fast ..
& hur jag kan veta det? Ja, sätt dig själv i mina skor så vet du.
Varje dag är en evig kamp i helvetes dalar

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P