Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





smink/mina åsikter/m.m

nu ska jag berätta om lite smink produkter jag rekomenderar om ni vill ha bra smink.
jag brukar nästan alltid använda Mac Factor produkter, för dom är sjukt bra och dom håller verkligen. Mascaran är skit bra, det finns foundation, och puder som är grymt bra, jämnar ut hyn och den blir liksom helt perfekt. Sen den sämsta smink produkten är maybeline eller hur det stavas, inte 100 på stavningen. Men jag tycker iaf att det märket suger verkligen för den håller verkligen inte, och ögonfransarna blir helt fuckade så om ni ska lyssna på mig och följa mitt råd så säger jag att ni ska använda Max Factor.



_________________________________________________

Sen så idag va jag och amanda hos julia som jag sa tidigare idag, va väldigt mysigt tycker jag. Runt halv fem så följde jula och eric mig till bussen för amanda gick tidigare. så tog jag en bild på dom när dom pussades för lovade jula ganska länge att ladda upp en bild på henne i min blogg och det ska jag göra nu för en gång skull :)
sen så ska jag ladda upp fler bilder där en killkompis har ritat Micheal Jacksson, asgrym är han och nu måste nu verkligen kommentera, för jag har aldrig i hela mitt liv sett någon som ritar så sjukt bra som han. Sen ritade han av en kille som heter olle östlin, ser precis exakt likadan ut, det kommer bild på det också. Just nu håller han på och ritar mig så när han är färdig med det så kommer det bild på det också :) titta noga nu!






Michael Jacksson, grymt !



Olle Östlin.

Här snackar man liksom om grym ritare. :o eller vad tycker ni?!

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Emilie

christian visade mig dom bilderna!! så jävla bra ritat! :O

2009-11-25 @ 10:46:26
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

som fan!

2009-11-25 @ 16:37:38
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: andrea nilsson

max factor (L)

2009-11-26 @ 19:08:30
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: dajana

ofc, max factor är bäst! <3

2009-11-27 @ 19:26:14
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P