Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





10 dagar kvar ! <3

10 dagar kvar. <3

jag bara längtar tills jag får träffa dig igen.
jag kommer må så bra under den stunden
jag är med dig, så lycklig.
jag har verkligen saknat dig och nu ska du komma till mig.
fan vad underbart, tack gullet.

<3
______________________________

min helg har spenderats med amanda.
det har varit mycket skratt och tårar.
i lördags så regna det mycket & det var kallt som fan.
men vi lyckades gå ut en sväng.
väl hemma kolla vi på film och käka popcorn.
assoft!

idag så ska jag inte göra så mycket, plugga lite och ta det lungt.
hjälpa mamma sen också med att städa.
fyfan orkar inte det.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P