Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





i miss you !

söndagen var den bästa dagen på länge.
vet ni varför?
jo för jag tillbringa kvällen med den sötaste
pojken på jorden som heter johannes.
va massa mys var det tycker jag.
även han :$$

nu är det måndag och jag sitter på lektion.
har multimedia, slutar kl fyra.
jobbigt som fan tycker jag. & är hemma
kl sex för bussen komer inte förän 17.20
sen ikväll blir det igen att va med johannes.
jag längtar som fan gullet.

du betyder så mycket för mig sötnos ! <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P