Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





söndag.



söndagar suger.

men det är skönt att det är lov.. :)
idag är det vatra, men jag kan inte åka dit.
inge pengar och ingen skjuts.
ska ringa amanda sen och kolla med henne
vad hon gör och hur hon mår.
se om hon kan va någon daag under lovet :)
saknar henne faktiskt väldigt mycket.
under lovet har jag inte planerat så mycket.
hoppas något roligt händer än att bara sitta
här hemma och tråka.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: andrea nilsson

sötnosen där :D <3

2009-11-16 @ 15:42:29
URL: http://aanndreeaa.blogg.se/
Postat av: dajana

tack gullet ! <3

2009-11-18 @ 09:30:19
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P