Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dålig uppdatering.

dålig uppdatering. sorry för det.
jo det va ett tag sen jag skrev, men har liksom inte orkat!
känner att jag börjar småtröttna på bloggen och har
inget vettigt att skriva.

just nu ligger jag i sängen är stentrött.
kl är bara 22.17 och jag ska sova när som helst.
sköönt att sova. älskar att sova.  majjuuuu.

i morgon är det skola igen.
neeeej! asså jag orkar inte.
& på fredag blir det mysfredag med min bästa vän
amanda kvick pettersson. 
fetisdag för oss då.
i love u sweety! <3




Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P