Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





trött.

nu va det ett bra tag sen jag skrev något.
ungefär fem dagar sen.
kanske börja lite oftare?
känner att jag är småtrött på blogg och även bilddagboken.
nya pundarsidan är facebook. :)

i helgen va jag i skövde och shoppa liten.
roligt roligt. sen nu till helgen blir det väl att va med amanda antar jag?
hoppas på det iaf, ett tag sen vi va nu.

är väldigt skoltrött och känner att jag inte orkar med skolan.
och orkar inte med hova och dessa ställen omkring.
vill flytta långt härifrån.

men nu ska jag gå och sova är trött.
hörs snart igen.  see ya! :*

pfft; sari pallin är den bästa som finns! i love u. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P