Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





älskar vädret.

Åh vad jag älskar vädret asså! Det är verkligen toppen, man mår asbra och vill bara vara ute hela tiden. Kom nyss hem efter träningen som gick asbra ! (Y) Sen innan träningen satt jag och Amanda på gräsmattan och sola, prata & spela kort hade det riktigt mysigt. Mycket glädje med dig stumpan.. Nu har jag ätit och det smaka underbart.. yummie! ;DDD Hahah. Men nu alldeles strax ska jag ut och cykla, måste röra på mig känner att jag börjar bli beroende av träning/motion.. Va bra va?! :DD Men nu ska jag dra.

Peace and Love.

Pfft: jag har världens bästa pojkvän! ;$$$ <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P