Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dajana är igång.

Kom nyss hem från en cykeltur med grannen, nu är Dajana igång igen. Känns riktigt härligt måste jag säga. Just nu sitter jag och väntar på Sarahy, denna dagen har bestått av att städa mitt rum, hjälpa syrra och städa hennes rum. Sen möblerade jag om hennes rum så det är skitsnyggt nu måste jag säga.. Klart så är ju jag KiNgeN! I'm the best så fuck the rest. Hahahah, men nu ska jag kila, hjärtat kommer snart.

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P