Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dajana ft. amanda.

Hellu bloggen, denna vecka har det hänt ganska mycket. Har varit med amanda från måndag till torsdag typ, hon sov hos mig hela tiden. Vi har åkt hit och dit, vi har skrattat, gråtit, kollat film och mycket mer. Vi har även spelat in massa video där vi gör och säger massa fula grejer, men dom får ni inte se, förutom den som är här under. ;>


Jag och Amanda skulle sova, så tänkte jag ta en ful bild men så tänkte jag itne på att ajg filma utan kom på det sen. Så här får ni se snyggvideo.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P