Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Elins Esplanad.

Hellu bloggen. Kom nyss hem efter en lite shopping tur i Skövde på Elins med pappa och syrran. Köpte inte alls mycket, bara lite smågrejer, vill inte köpa förmycket kläder än, får vänta lite till, men jag köpte iaf:

1 rosa linne, Cubus 99 :-
1 vitt linne, Cubus 99 :-
8 st rosa rakyvlar, Ö&B 15 :-
1 ämnesblock, Ö&B 59 :-
1 shampoo (Sunsilk), Ö&B 15 :-
1 balsam (Sunsilk), Ö&B 15:-
1 bodyshower (Dove), Ö&B 15 :-
1 mascar (MaxFactor), Lindex 170 :-


Heheh, jag nöjer mig med det, inte speciellt mycket, men det räcker behövde helelr inget speciellt. Förutom linnen och det köpte jag dock. :)

Nu ska ni också få se en liten video som jag och Amanda skrattar åt lika mycket varje gång. Jag har typ hicka så det låter askul, sen så biter jag henne och det är det som är det roligaste. Haha när Amanda ser det här kommer hon dö av garv. Men videon är ju bara på topp !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P