Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





god morgon.

God morgon alla läsare, nu har jag vaknat och fixat iordning mig, har även ätit en underbart god frukost och nu ska jag alldeles strax kicka till tåget och sedan vidare till skolan, där det startas med gympa vilket jag hatar för jag ska alltid skada mig på gympalektionerna. Men idag så får vi väl hoppas på det bästa att jag är lite extra försiktig.

Men jag kommer tillbaka sen och berättar om hur dagen har varit.
Peace and Love.




Sen måste jag bara tillägga att jag älskar mitt land Bosnien och Hercgovina !
Dit drar jag om någon månad, hem ljuva hem. Bosnien i mitt hjärta !  <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P