Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEMSKT!!!!!!!

FYFAAAN, säger jag bara! Hitta ett videoklipp nyss där det handrar om några killar bränner upp kaniner och plågar dom!!! Jag blir så jävla arg när jag ser det, fyfan.. Det finns verkligen folk till allt.

KOLLA BARA! Det är hemskt asså...



Och när jag ser denna video får det mig att tänka på vad Ni gjorde med min kanin, Ni som tog den! :'( Och jag saknar honom så fruktansvärt mycket, kaniner är verkligen det sötaste djuret som finns, och jag älskar kaniner.. Asså helvete också !!!!



Du va den sötaste som existerade. Jag antar att du inte längre finns, inte hos mig iaf. :(
Saknar alla mysiga stunder med dig, saknar dom galna stunderna då du va helt och hållet tokig.
Saknar att tycka synd om dig då du är i regnet, och jag minns så väl hur mycket jag grät varje gång du smet från buren. Men jag hittade dig varje gång tills den dagen kom då du försvann helt på bara tio minuter. Kommer du någonsin komma tillbaka? Vem fan kunde göra detta mot mig? Vem fan tog honom ifrån mig?! :'(

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emilie

fyfaaaaaan :@ kunde nästan inte titta på det. det där är riktigt sjuka människor som behöver hjälp!

2010-04-22 @ 21:09:33
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

mjo jag vet, helt sjukt asså. ;//

2010-04-22 @ 21:31:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P