Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Inte långt kvar.

Nu är det inte alls långt kvar till sommarlovet. Bara 7 veckor kvar ungefär, fast jag drar snart ut på praktik om 1-2 veckor. Har världens tråkigaste ställe, men mig kommer ni se på ICA supermarket i Töreboda, hahah! Men jag tänkte lite bra där, jag ska jobba hårt och hoppas på att jag får sommarjobb där.

Men det finns så mycket som kommer hända snart, 2 månader snart me honey, ska till Göteborg om någon vecka, hoppas på att Club Nordic kommer snart, ser är det sommarlov, och jag kommer nog dra till bosnien ett tag. Kommer va underbart.

Nu rullar livet på perfekt, livet är underbart med min sötnos. Och jag kan bara säga att jag är den lyckligaste i världen. Idag har jag då varit lite depp och irriterad på vissa människor, nämner inga namn men har inte varit på topp, och har varit lite hängig, kännt som om jag haft feber men hade inte det.. Aja, bara ta det lungt.





Akon-Borrow u.

Akon är på min topplista just nu, asså den mannen har verkligen talang. Asså hans röst, hans låtar och texter berör mig så jävla hårt. Bara älskar alla hans låtar och han.

Akon <3 Dajana, vi är som gjorda för varandra !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P