Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





klassen (Y)

Hej igen ! Kom hem från skolan för nästan 2 timmar sen, denna dag har gått ganska fort faktiskt, och det kändes som om det vore fredag. För varje fredag så är klassen helt galna och är på topp vilket alla va idag typ efter vi slutat och lite innan. Jag och några ur klassen gick ut och satte oss i solen och garva sönder, vi satt och prata om allt, och då menar jag verkligen ALLT! Det har verkligen varit en sommarkänsla idag, för solen stekte som fan, bara att det blåste lite och då va det kallt, men annars var det helt OK!

Till helgen ska jag dra till Örebro och shoppa, längtar som fasen för nu blir det att handla lite nya kläder som jag verkligen behöver. Och jag kikade lite på väskor, fyfan vad jag älskar väskor, vill ha fler.. Mina räcker fan inte. :[ Någon som har tips på några snygga handväskor? Typ partyväskor?! :D Jag hittade några iaf som jag tyckte va snygga. Vad tycker ni?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P