Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





min bror från en annan mor.

Jag börjar med att säga att jag älskar dig, Felix Jarnebo.
Du är min bror från en annan mor, min lille bror som alltid finns för mig.
Du och jag har verkligen hittat varandra och det gör mig glad.
Jag visste aldrig att jag skulle hitta en sån här kille som dig.
Vi har inte träffats än, men den dagen kommer, eftersom vi måste lära känna varandra först.
Och det har vi gjort nu, när jag pratar med dig känner jag mig trygg och älskad.
Din röst ger mig värme för då känns det verkligen som om någon lyssnar på mig.
Du har alltid funnits för mig, och jag för dig, jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad.
Jag brukar inte ta något för givet, men dig tar jag för givet för jag vet att vi kommer hålla ihop livet ut.
Jag älskar dig, lillebror. <3

När du skickade det här sms;et till mig så tände du en låga i mitt hjärta. Mitt hjärta börja brinna av glädje och kärlek. Jag vet verkligen inte hur jag ska tacka dig för att du ens gav mig chansen att få visa dig vem jag är. För evigt ska vi hålla ihop. / Din Dajana. <3

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P