Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Myspys.

Hej på er igen, nu har jag kommit hem och är itne så värst pepp. Så klart så ska ju alltid jag va den som är mest klantig, jag stuka fingret på gympan, men jag trodde att jag bröt det, fast det har jag itne nu eftersom jag börjar kunnar röra på det lite smått.

Men något som gjorde mig riktigt arg va doktorn, skulle gå dit så han kunde kolla och se om jag behövde röntga tummen, så börjar han trycka och allt och sen säger han bara kom tillbaka i morgon om det blir mel svullet.. Hur sjysst va den, jag som har skit ont och vänta i över en timme på vårdcentralen så tar det knappt fem minuter hos honom och allt han säger är "kom tillbaka i morgon". Jag blev så himla sur.. ååh.

Men nu skiter vi i det, har ett litet tips till er som vill kanske har mer besökare, då går ni in
Här och blir medlem så får ni fler besökare kan jag lova er. Mycket bra sida må jag säga, ett tips från mig till er. :]

Men nu ska jag ta och plugga lite, så jag kommer nog tillbaka sen. Ni får ha det så himla bra just nu, peace and love !

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: melissa :)

SV; wiiie tack så mkt bebe :)

2010-04-21 @ 18:13:45
URL: http://bboosnastyle.blogg.se/
Postat av: dajana

ma lungt ! :)

2010-04-21 @ 20:36:01
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P