Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Promenad.

Nu ska jag alldeles stra gå ut och gå en sväng. Farbror och kusinerna va här en sväng nyss, va roligt att träffa er. Man skrattar alltid när pappa och farbror är ihop, hahah eran humor älskar jag sjukt mycket.
Jag måste bara kommentera att jag älskar vädret så jäkla härligt, så därför ska jag sluta dega framför datorn och gå ut och gå.

Peace and Love.



Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Melissa

det är så sjuuukt fint väder ute :o !

Det är så härligt, äntligen börjar sommarn komma :D

2010-04-04 @ 18:56:02
URL: http://melissacariina.blogg.se/
Postat av: dajana

ja eller hur ?! :DDD

man älskar ju att va ute när man ser solen, och man mår så bra!

2010-04-04 @ 20:50:50
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P