Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





vafan!

Vakna i morse runt en 05.00 och gick och duschade så kollar jag ut genom fönstret och vet ni vad jag ser? Jo, jag ser att det snöar. Vafan! Det är april och det snöar i Västra götalän... Ofta eller ?! snälla döda Sverige, eller ta mig till ett varmt land. Inte pepp på snö längre, blir bara så jäkla arg när jag ser den. Allt va så mycket bättre då det var sol och fint väder, man hade verkligen vår känslan men så kom snön igen och allt blir ju tråkigt igen. :[




Nu sitter jag i skolan gör absolut ingeting, börjar 10.15 men måste komma in tidigare annars kommer jag försent och får inte komma in på lektionen it sucks... Så jag får vänta i två timmar och femton minuter på min jävla lektion..

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P