Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dagen gick fort.

Hellu bloggen, kom på att jag har haft min blogg i över ett år :D
Fett najs, & har lyckats att uppdatera och hålla igång utan att ge upp som på min förra blogg. :)
Idag gick tiden fort i skolan, hade inte min sista lektion, mitt I-val, för det börjar nästa vecka.
Där valde ju jag massage, ska bli soft att hålla på med sån och sen till mitt projektarbeta ska jag öppna eget inom massage. :D
Gött va?! :D
Nu funderar jag på att gå och ta en film att checka på, shululu. ;)

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag föjer din nu :)

2010-08-25 @ 16:49:40
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Fröken M

kul !

2010-08-25 @ 16:57:32
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hur visste du att vi inte hade massage!?!?! jag har också det som i-val men hade inte fått någon information :S

2010-08-25 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P