Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dag 02 – Min första kärlek

Heheh, vad ska jag säga om min första kärlek.
Ska jag vara helt ärlig så är min fösta kärlek Damjan, det är verkligen en kille jag hade det roligt med i alla stunder och han fick mig glad hur jag än mådde..
Han skämdes inte för mig, han vågade stå för att jag var hans tjej och allt var perfekt.
Allt var för bra för att vara sant, men så sprack bubbla & mitt liv rasade.
Jag var aldrig så ledsen över att förlora en kille, jag trodde han var den rätta och ah..
Allt var bra, jag var lycklig som fan.
Men som sagt, vi hade ett långt avstånd, och det funkade ändå han var ett år yngre än mig.
En omogen kille men han lyste upp mina dagar. :)
Älskade att vara med honom, kunde vara mig själv liksom.
Ska jag vara ärlig saknar jag honom än idag, men som sagt jag vet att det är över.
Jag har kommit över honom, tror jag.. Iaf det mesta och jag vet att jag kan klara mig utan honom.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej:)

2010-12-11 @ 21:07:45
URL: http://jenniiiferjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P