Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Faster ♥

Kom nyss hem, var förbi en sväng hos faster med pappa. :)
Vi satt och kollade på en bosnisk serie och fikade.
Det var mycket skratt och glädje. :)
Älskar att vara där, man känner sån värme och glädje, fullt med kärlek. :D :love:
Nu blir det bara att ta det lungt.. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv; Ja, är man inte nöjd med sig själv så kan man äl inte låta någon annan vara bra på något sätt heller verkar det som.

Men oavsett om det är avundssjuka eller helt enkelt så att personerna stör sig så är det elakt och ouppfostrat att slänga ur sig massa elaka kommentarer till människor man inte känner ju!

2010-12-11 @ 21:01:57
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P