Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HATAR JULEN.

Jag hatar julen, allt blir alltid förstört... :s Usch, men whatever, syrran beställde precis en plattång till mig, en rosa, :D och i det ingår det en står på 25 cm och en liten på 12 cm, den stora är till mig och det lilla till henne. Tack min älskade syster! Först får jag en mobil i julklapp sen en rosa plattång jag önskar mig. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!!

hoppas du får en bra julafton sötis :))

ser du på kalle anka? :)

kram

2010-12-24 @ 16:15:56
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P