Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I'M COMING UP WITH NOTHING TO SHOW.

To get something you never had, you must be willing to do something you never done.

Ibland förlorar man något som verkligen betyder, man kämpar och kämpar för att få tillbaka det & när man väl lyckas så känns det inte samma sak. Det var mycket bättre innan man en gång förlorade detta. Hur ska man då hantera detta?! Finns så mycket man vill säga men man kan inte för att se folks reaktioner, jag har gjort så mycket onödigt, så mycket dumt men ändå något jag inte riktigt ångrar, finns så mycket jag vill berätta men kan inte för har ingen att berätta för, har ingen som lyssnar.. Alla har gått sina vägar, alla har skilt sig åt och jag står ensam kvar i mitten av jorden.
Denna hund vill jag ha, vill att min pappa köper den.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: karolin

hihi, visst är den? ;)

2010-12-28 @ 18:28:49
URL: http://karoliiins.blogg.se/
Postat av: Karlsson

sv: Jag är inte borta vännen, det har bara vart mycket och jag har knappt pratat med någon förutom flickvännen min. Men det kommer att ändras i do promise you that.

Tack var snäll du är, älskar henne något otroligt mycket.

<3

2010-12-28 @ 21:20:07
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P