Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Jul snart.


Snart är det äntligen jul, någon mer än bara jag som längtar eller?! :D
& imorgon ska min underbara lilla Ida komma hem till mig, vi ska kanske baka & sedan ska vi kolla på idolfinalen.
Jag tror att Jay Smith kommer vinna helt klart!
Han är bäst!
Nej men nu ska jag dricka upp min cappuccino och sedan kila till min praktik..
Puss :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Hiba

tack detsamma :)

2010-12-09 @ 18:11:37
URL: http://shockis.blogg.se/
Postat av: Hiba

tack detsamma :D

2010-12-09 @ 18:12:09
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P