Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SUUUUUUUUUUUR..

Nu vill jag skriva av mig lite innan jag exploderar av ilska.. :s
Som sagt så har ju jag varit med om en trafik olycka för cirka 3 veckor sedan..
& då har jag fått problem med min rygg & jag har praktik från 09.00 - 18.00 och då har jag pratat med mina lärare och min "chef" om att få kortare dagar.
Men nepp, enligt dom så har jag inget ansträngande jobb och ska fortsätta jobba dom tiderna.
Jag blir så aaaarg, plus att min äckliga lärare ska säga en sak till mig, en annan sak till min chef & något annat till mina föräldrar. :s
HÅLL DIG TILL SANNINGEN GUBBJÄVEL! :@
Fan vad suuur jag blir på sånt här...

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: sarahy

be dom dra åt helvete! :)

2010-12-08 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P