Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Tågolycka?

Alldeles strax ska jag gå och kolla på paradise hotell och dricka cappuccino. :D
Hihihi, så mumsiigt.
Tänkte vara lite negativ och klaga på hur mycket snö det har kommit. :o
Herreguuud, det är helt otroligt!
& en till sak som jag tänkte säga var att jag helt seriöst höll på att få panik.
På väg till praktiken så åkte jag tåg och då var det nära att bli tågolycka.
För vi ser hur chauffören och han som satt bredvid henne börja springa från loket eller vad man ska säga.
Asså där man styr, så det fanns ingen som styrde tåget och ingen fatta varför dom sprang..
Så sedan gick dom tillbaka och sa i micken att det var en traktor som stod på järnvägen & att vi var några mm från att krocka men att dom hann bromsa in och att trakton åkte iväg.
Faaan vad rädd jag blev asså!!! :o

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

sv. tack snälla :)

2010-12-09 @ 21:06:41
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P