Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Vart är Sverige på väg?

Asså hallå?!
Vart är Sverige på väg egentligen? :s
En terrorist som är självmordsbombare, som spränger sig själv mitt i Stockholm city? :s
Asså det är sjukt att det inte går att beskriva..
Vad händer här näst?
Är det bara jag som är rädd eller?
Fan inget är ju säkert längre, Sverige kommer få ett helt annat rykte ny.
Faaan vad sjukt detta är.. :(

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Hoppas du hade en bra helg ! :)

2010-12-13 @ 12:14:40
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: emmie

det sjuka är ju att han som sprängde sig är inte det enda som hänt:S massa bilar har sprängts o skit också :S på samma kväll/natt också.. e livrädd typ för att de ska bli krig lr ngt :O

2010-12-16 @ 07:51:30
Postat av: dajana

sv: det sägs att det kommer mer, och även på melladagsrean då det är mycket folk ute i stockholm.

2010-12-16 @ 10:46:13
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P