Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





1 dag kvar.

Hellu bloggen. Nu är helgen över och i morgon blir jag inlagd för då ska jag börja med pullverdieten och då blir det ingen uppdatering förän fredag. Hoppas ni kommer sakna mig. Haha. Fredagen och lördagen har varit underbar. För då va jag med min bästa vän och min bebbe. Vi sov hos henne, haha och jag och bebbe snodde amandas säng så hon fick sova på golvet på en madrass. :) Hehe förlåt gumman. Jag saknar honom sjukt mycket så det bara skriker om det. Mysigt som fan var det att sova med dig, du gjorde min helg.

Idag är det alla hjärtans dag och jag borde va med min älskling och fira det, men jag har ingen skjuts till honom och han har ingen till mig. Synd :( Men vi får prata i tele sen så bir det bättre än inget. Jag kollade även repris på melodifestivalen. Såg att Eric Sadde med låten Manboy gick vidare vilket jag tyckte var skitbra ! Han är sjukt snygg och va sexig när han dansa ;o rawr ! Jag tror även det är en låt som han kan komma långt med, och jag tror han är en flickidol. Han har rösten, han har utseendet och han är helt enkelt en sån som många tjejer kommer skrika efter.



Eric Saade, kolla så snygg han är ! ;o

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: ClaudiaDebicka

Håller med dig till max. Han är snygg :) btw snygg blogg bruden §

2010-02-24 @ 14:25:29
URL: http://cclaudiaddebicka.blogg.se/
Postat av: dajana

åh ja, snygg som satan! :o

2010-02-24 @ 20:16:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P