Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Dajana is back!

hellu bloggen. Nu är jag tillbaka efter fem sex dagars upphåll. Har ju som sagt varit inlagd på sjukhuset för jag börja med pullverdiet, Modifast heter sorten. Och det har gått skit bra, jag har gått ner fyra kilo sen måndags. :D Haha erkänn att det är bra ;o

Idag har jag varit med bebbe, va underbart mysigt och träffa dig igen. Va även med han och amanda i fredags och lördag, kanske har skrivit det tidigare.. Men ville upprepa för det var ännu mysigare då!

Nu ska jag strax gå och träna på vår crosstrainer! (Y) Sen blir det att checka lite film och mysa med familjen.






Aemon - Helt ensam kvar.

Detta är en låt jag fastna för när jag va på sjukhuset. Grymt bra!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P