Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Frågestund.



Hej alla glada bloggläsare.
Nu tänkte jag jag ha en frågestund. Och ni får ställa vilken fråga ni vill till mig och jag ska svara med ärliga ord. Era frågor med erat namn kommer komma med och sedan kommer mitt svar så alla kan läsa. Kommer det en och samma fråga mer än två gånger så skriver jag den bara en gång från en person.

Ni kan antingen ställa frågorna här eller ta kontakt med mig över [email protected]
Här har ni eran chans att få svar på allt ni vill veta.

Kommentera ♥ [6]




Kommentarer
Postat av: aliciaa

varför är du så jävla söt?! <3

2010-02-23 @ 20:22:45
Postat av: matilda

varför flyttade du till Sverige/ har du alltid bott i Sverige, tänkte mest på att du har släkt i bosnien och så?



Går det bra med pulverdieten? är det något du rekomenderar till överviktiga?



vilka bloggar läser du?



vad använder du för mobil?



Favoritmusik?

2010-02-23 @ 20:23:29
URL: http://ssmatilda.blogg.se/
Postat av: Parwen

Hur kan du kan du vara så söt ?! ;-)

2010-02-23 @ 20:26:16
URL: http://parwiinstylee.blogg.se/
Postat av: amanda kvick pettersson

hur ofta är du kåt?



är du kär nu?

2010-02-23 @ 20:35:38
Postat av: princessovic

varför är du så jävla snygg?



vilka bloggar läser du?



när ska du hälsa på mig?



vf tycker du att du är tjock när du nite är det?:D

2010-02-24 @ 00:02:24
URL: http://itssoyesterday.blogg.se/
Postat av: sofia

hur många bloggläsare har du ?



varför ska du gå ner i vikt ?

2010-02-24 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P