Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





God morgon.

God morgon bloggen. Vakna runt en 7:30, gick och dushade sedan torka jag håret käka frulle och sedan fixa iordning mig lite snabbt. Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att tåget ska komma, hoppas den kommer idag eftersom det är så mycket inställd tåg och shit vilket inte är bra.. Idag är det ju en lång dag som sagt men än då ganska soft, har ju dock bara tre lektioner, fast den sista är ju väldigt lång. Fast det gör inget för det handla ju om fotografering och photoshop vilkt jag älskar! :) Och det ska bli även kul och träffa kompisar, man saknar ju vissa av dom.



N-Dubz ft. Mr Hudson - Playing With Fire.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P