Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Hellu.

God morgon, vakna runt nio gick upp och käka frukost. (Modifast, Hallonsmak) Sen tränade jag på vår crosstrainer och det gick skitbra faktiskt! :) Ska snart gå ner och äta igen, och sen ska jag ringa mormor i bosnien och se hur det är med dom där nere..



Om bara du, kunde se hur jag faller. Om bara du, kunde se hur jag känner. Att vakna bredvid dig med dina armar runt omkring mig är det bästa som finns. Att känna hur dina läppar nuddar mina är underbart, så mjuka och lena och otroligt härliga. Du är min bebbe och jag gillar dig mer än allt annat på jorden. Går inte att förklara med ord, orden räcker inte till för att jag ska beskriva vad du är för mig. Honey, du har ändrat så mycket i mitt liv. Och det är positivt, du får mig att känna kärlek och du för bort ensamheten. Du ger mig trygghet och vänskap, allt på en och samma gång. Jag ser en ljus framtid, en framtid med dig.. Hålla din han, krama dig, kyssa dig, hålla om dig och bara ligga med dig, att ens få vara i din närhet får mig att sväva på moln. När vi ligger i sängen och håller om varandra. När jag ligger och kollar på dig när du sover, hör hur du andas, hör dina hjärtslag ler jag för jag känner mig så trygg hos dig. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt liv.



Bilden på bebbe för en vecka sen när vi vakna upp tillsammans, va bara tvungen att ta en bild, för du är så otroligt söt. Och dina bruna vackra ögon sjunker jag in i och ser det finaste pojken på jorden.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P