Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Svar på era funderingar.



Sofia.

1. Hur många bloggläsare har du?
Svar: Jadu, jag har inte så värst många, men från 68 och uppåt.

2. Varför ska du gå ner i vikt?
Svar: Jo för det första så är jag ju överviktig, och jag har väldigt dålig kondition så måste förbättre den. Och vill även vara smal så jag inte behöver skämas för att visa mig på stranden eller liknande grejer.

Princessovic/Sarah.

3. Varför är du så jävla snygg?
Svar: Haha här kommer det en väldigt dum fråga, en fråga jag dock inte håller med om att jag är snygg så jag kan tyvärr inte svara på den. För i mina ögon ser jag mig inte snygg.

4. Vilka bloggar läser du?
Svar: Jag läser väldigt många bloggar, alla mina vänners bloggar och även lite olika. Foki är den jag bevakar mest, sen chekar jag in på någons blogg som jag kanske bara hittat över någon sida eller någon annans blogg.

5. När ska du hälsa på mig?
Svar: Jag ska hälsa på dig i sommar då jag har lite mer tid och lättare att komma till Göteborg.

6. Varför tycker du att du är tjock när du inte är det?
Svar: Jag tycker jag är tjock för jag är det. Hehe så enkelt är det, jag är överviktig och då är jag tjock.

Amanda.

7. Hur ofta är du kåt?
Svar: Haha ska jag vara helt ärlig så nästan aldrig.

8. Är du kär nu?
Svar: Hmm, jag har själv funderat på det de senaste dagarna. Kanske lite småkär, men jag tror att käsnlorna börjar försvinna för jag märker att killen inte visar intresse längre.

Parwen/Alicia.

9. Hur kan du vara så söt?
Svar: Hehe här kommer det en fråga som ställts två gånger, och därför måste jag svara att jag vet inte. För jag ser mig inte själv som söt. Kanske vissa tillfällen så tänker man "ah jag ser väl rätt bra ut nu" men det är inte något jag tänker ofta. För mitt självförtroende är down.

Matilda.

10. Varför flytta du till Sverige/Har du alltid bott här. Tänkte mest på att du har släkt i bosnien.
Svar: Nej jag har inte alltid bott i Sverige. Jag kom till Sverige när jag skulle fylla två år. Vi kom hit för det var krig i Bosnien, jag föddes mitt under ett krig. Så innan vi kom till Sverige så bodde vi i Ungern i ett år. Så mitt första språk var då ungerska.

11. Går det bra med pulverdieten, är det något du rekomenderar till överviktiga?
Svar: Ja, det går riktigt bra måste jag säga. Det visar resultat snabbt, fast det är rätt jobbigt ibland. Absolut, jag tycker detta är ett bra hjälpmedel till att gå ner i vikt. Men man måste ha mod till att klara av det, för det kan vara jobbigt vid väldigt många tillfällen och då måste man vara stark nog och klara av det. Fast klart jag rekomenerar det.

12. Vad använder du för mobil?
Svar: Jag använder Sony Ericsson T700, den rosa. Och jag är väldigt nöjd med den.

13. Favoritmusik?
Svar: Min favorit musik är då hip-hop, rapp och r&b. Det är det jag lyssnar mest på. Sen kan jag även lyssna på techno och lite poplåtar, som Michael Jackson och liknande.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P