Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





Torsdag.

God morgon bloggen. Vakna för en stund sen och jag kan säga att det var inte den roligaste morgonen. För när jag vakna så va jag sjukt trött och såg en svart prick på väggen vid min dörr. Jag gick upp och kolla va det var så va det världens äckligaste spindel. Och jag våga inte gå ut för den va vid dörren. Så jag öppna dörren och sprang egenom och börja ropa på pappa och tvinga han dödda den. Men så ville han inte så jag börja tjuta och då kom han. haha. Jag är en mes jag vet, men jag är så jävla rädd för spindlar så det inte är sant. Min största rädsla är för spindlar, och så är dom så sjukt äckliga. Ah nog pratat om dom.  ;o Idag är jag hemma från skolan, ont i magen och massa bajs. Plus vad jag fick höra så sluta vi runt 12:00 och jag börjar liksom 10:25 så liksom ingen idé för jag har bara en lektion och det var idrott. Så jag slapp åka till skolan. Ska städa lite, äta och sedan träna ska även kanske kolla lite film och ligga och mysa med mig själv. :)

Så nu ska jag gå och ta bort sminket från igår vilket jag aldrig gjorde igår kväll, orkade inte. Så nu har jag ont i ögonen, eller ah det svider. Vilket jag vet att det gör det alltid om jag inte tar bort sminket på kvällen innan jag lägger mig. Så jag får skylla mig själv. :)

Peace and Love.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P