Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





17-januari-2010 16:48

Hellu bloggen. Nu är det en tråkig söndag där inget händer, jag sitter och kollar på Gina Tricots hemsida efter lite kläder medan jag väntar på mat. Maten är strax klar och då blir det att käka. Jag hitta lite snygga kläder, speciellt en hood tröja och en väskor. Kommer bild på det. Idag har jag typ inte gjort ett skit förutom att städa rummet. Igår vart jag grinig men när du bad mig ringa så lev jag genast gladare. Och i natt runt en 04:00 och kollade på mobilen då såg jag ett sms.


17-januari-2010 03:05
anonym person. Inga namn näms.

När jag hör din röst eller får sms av dig känns det att nån bryr sig om mig i världen. Och det är det, du gör mig glad och att jag ska stanna glad. Varje dag. Puss. <3



Haha är det inte för gulligt, du klaga på att du inte kan skriva romaniska/gulliga sms, men jag tycker detta räcker. Och jag blev glad, jag blev riktigt glad när jag läste detta. För att veta att jag gör dig glad får mig att må bra. Du är den bästa ! Puss på dig hjärtat.

Här kommer bilderna:



Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahahaha en sån tröja har ju jag ju :D

2010-01-18 @ 13:11:09
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

åhfan :o men jag vill också ha en sån ! :D

2010-01-19 @ 08:16:59
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P