Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





2009 ut 2010 in.

fyfan hur ska jag tacka alla för den underbar nyåren ! amanada, damjan, armet, sandro, kristijan, samir, jenny, geldona, max ni gjorde min dag/dagar. den mysigaste, galnaste, roligaste & absolut bästa nyåren. tänker inte sitta här och skriva vad som hände för jag känner att det som hände mest borde jag inte skriva här fall vissa läser, så jag säger för er som är nyfikna på vad som hände kan ni ju få reda på privat. hehe nu ska jag gå och vila känner att jag är sjukt trött och hängig.  cya bitches ! kisss.

lite bilder kommer senare.

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: emilie

hahah vi får ses på lovet så får du berätta allt! :D

2010-01-02 @ 23:57:21
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

hahah gumman, jag vet inte vart jag ska börja då ;o skandal upp till max ;o

2010-01-03 @ 00:13:00
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, herregud vilken kväll/natt. något vi aldrig glömmer, ellerhur? <3

2010-02-18 @ 23:32:38
Postat av: dajana

haha ja du, det glömmer vi aldrig. svårt att glömma ;o <3

2010-02-19 @ 18:42:04
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P