Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





<3du.

Som en vacker diamant, är bäst och elegant, pefekt och talang vill jag hålla din hand. Vill ha dig här nära du kan göra oss kär och mitt hjärta kommer bära ditt namn med en ära och jag kan sväara, jag kommer va stoltast i världen. Kom visa mig kärlek och låt mig se dig. Gillar hur du är, gillar se dig le. Gillar att lösa kärleksproblem och jag vet att du vet hur det är med mig. Hur det är för dig men det blir okej. Efter mörker kommer ljus och efter regn kommer sol. Skiner på killen jag gillar mest på jorden. Det kommer lösa sig, det blir bättre sen, det kommer lösa sig kom vi testar sen. Så ge mig din hand, ta mig till kärlekens land och allt jag sagt, ja det är sant.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P