Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





bästa dagen i mitt liv.

   

  

  

(klicka på bilderna, då blir dom större).

jag minns den 23 Januari 2009, det var den bästa dagen i mitt liv. för då var jag på min största idols konsert i stockholm i hovet. och jag kommer aldrig glömma den dagen, det var den bästa dagen, med den bästa tjejen och den bästa artisten. allt var så himla kul den kvällen, minns det som om det vore igår, eller hur emilie? jag vill vrida tillbaka så vi kan få uppleva det igen. saknar det så otroligt mycket och vill bara att han kommer tillbaka till sverige. Chris Brown är bäst !!!! <3

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Emilie

skulle fan göra vad som helst för att vara där igen! det var sjukt bra! <3 kommer alltid minnas den dagen! man var bara glad och kände inga bekymmer :) kunde inte gått med någon annan!

2010-01-14 @ 19:30:58
URL: http://emiliemediet.blogg.se/
Postat av: dajana

ja det var den bästa dagen. sjukt vad jag saknar det, och tiden med dig ! <3

2010-01-16 @ 15:25:39
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P