Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





dajana är sjuk. (Y)

fy vad jag hatar att vara sjuk. mår piss, halsen är helt fucked upp, har 39 graders feber, woho. ligger i sängen 24/7 kan knappt svälja. mår illa så fort jag ser mat, och det värsta är att jag har munsår, aaaaaj! kan någon bota mig eller?!  vet ej vad jag ska göra, kan inte göra så mycket. får ligga i sängen och kolla på film och bara ta det lungt. och jag ber er, ni som orkar va sociala på sms, kommer inte sitta vid datorn så mycket känner att jag inte orkar det faktiskt.  vill bara ligga och ta det lungt så allt försvinner snabbare, dricka te och bli varm inombords.



medina - mahlea.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P