Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





du finns inte längre.

du får mig att känna mig som om vi aldrig känt varandra, som om du vill se mig död.

vad hände? du finns inte längre? & jag finns inte längre för dig.. igår fick du mitt hjärta att blöda, när du sa att du inte längre bryr dig om mig, & att jag inte behöver bry mig om dig mer.. all vår vänskap bara sprack, för ingenting? för du fick det där idiotiska idén om att jag ljuger för dig. varför skulle jag göra det? varför fick du upp den tanken, & att jag ställer till problem för dig. jag skulle aldrig göra något som skadar dig, och jag trodde aldrig du skulle skada mig. men du rev upp ett sår, ett sår som nästan var läkt och nu har du fått det att blöda igen. jag förstår bara inte hur du tänker, hur du kan vara så dum och ens få en så dålig bild av mig. jaja, jag hoppas du är nöjd, men kom ihåg en sak. när du väl behöver mig, när du inser att du har fel så kommer inte jag finnas för dig mer. jag har raderat dig helt nu. hejdå sandro radu ! detta inlägg är till dig, och jag skiter fullständigt i om du läser detta eller inte. om du ens vet att jag skrivit något om dig..

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P